You are here: Coupons & Deals › Store Coupons › 1800BASKETS Coupons

1-800-BASKETS.COM crafts our gift baskets with dedicated artistry, so the presentation will always be perfect. Our gift baskets are a sensory experience, filled with high-quality gourmet foods, wines, gifts and even fresh fruit. At 1-800-BASKETS.COM, we are passionate about connecting people through thoughtful gift giving.

1800BASKETS
Coupons Plus 3.0% Cash Back

Shop Now ►


Normally, our most helpful positive review would go here, but we don't have one yet. Maybe yours could be the first?

Most Helpful Negative Review

1 stars

Horrible company, shady business practices.

by stpatty3172000 on December 21st, 2011
Dear Valued Customer,

Thank you for your recent order with 1-800-BASKETS.COM. We regret to inform you, due to popular demand, your order of Home for the Holidays gift is no longer available. Your order has been canceled and you will receive a full refund to your account.

We truly apologize for any inconvenience. We understand that you have many choices to serve your gifting needs and we continue to strive to deliver the best in both product selection and customer service.

Please note, promotion code VIP10, for $10 off your next purchase, can be applied towards a future order from our “Happy Holidays” collection http://www.1800baskets.com/collection.do?dataset=12125. Currently, we have a wide variety of gifts that can be delivered in time for the holidays.

As always, our caring team of customer service agents are available 24 hours a day to help you select the perfect gift to express yourself and deliver a smile throughout the Holiday season.

Thank you.


Bibi Brown
Director, Customer Experience
1-800-BASKETS.COM®
Have something to say? Leave your own store review.

Most Recent Store Reviews for 1800BASKETS

1 stars

WORST COMPANY EVER

by andrewkim on May 2nd, 2012
I ordered a gift basket for my mother and an hour later i wanted to change the gift basket. They said they changed it and would charge me for the amount of the new gift basket (which is 3 dollars cheaper). Much to my surprise I was charged for the amount of the first basket on my american express. I called in customer service and another person said they dont see the new basket order! Also I had a 40 dollar voucher from amazon that was not credited! They didnt change my product and they already shipped it out (on the wrong delivery date mind you). I called 3 more people over the next three days and even though each person said it was resolved, the next person had no record of the changes in the system. I have yet to receive the credit refund on the overcharge, a receipt of the new product with tracking number. NEVER BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY. IT WILL COST YOU WEEKS OF PHONECALLS AND HEADACHE. It shouldn't be this difficult to execute on an order request made within 2 hours of the original order. Now I've talked to 5 customer service agents over a week and none of them are sure which product is sent and when I will be credited back my refund.

TRUSTe online privacy certification

While FatWallet makes every effort to post correct information, offers are subject to change without notice.
Some exclusions may apply based upon merchant policies.
© 1999-2014